When I look into your eyes, I'm liking what I see

I morse, när jag gick upp, visade min termometer exakt 0.0° C. Det var kallt! Men faktiskt hellre att det är lite kallt och sol (senare på dagen såklart, på morgonen är det ju kolsvart numera) än att det är lite varmare och regnar konstant, så jag ska inte klaga :)
 
Efter mer än 2 års väntan så fixade dom i alla fall "dörrsmygen"..
Bra fixat! Tror jag i alla fall.. :)

Postat av: Frida

Vad var det med den då? Eller är det att den fått lock?

Svar: Vadå lock? Kolla två inlägg ner så ser du :)
Anna

2012-10-11 @ 11:27:05
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Jaha hade missat det inlägget, då fattar jag. Haha bättre sent än aldrig, hoppas nu det håller ett tag :D

2012-10-11 @ 12:21:42
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad fint det blev.=)

2012-10-11 @ 18:14:14
Postat av: Mamma

De har klurat länge på hur det ska få till det.

2012-10-11 @ 18:33:49
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: