You're only wasting time

Dagen har varit lugn och skön. Har sovit gott, handlat och lagat mat, tagit tag i mig själv och gjort något som jag skjutit på i mer än en månad (berättar vad inom en snar framtid, haha..) och ringt några telefonsamtal. Det var däremot ingen som ville prata i telefon med mig idag, tydligen. Så dumt, när man väl tar tag i det och ringer så svarar ingen, haha. Ringde vårdcentralen bl.a. för att få förnyat recept på min allergimedicin, dom sa att dom skulle ringa upp 14.55 men det gjorde dom inte. Taskigt!

Nu ska jag titta på Torka aldrig tårar utan handskar som har premiär på svt1 nu om en stund. Såg på Babel igår när Jonas Gardell var där berättade lite om boken, verkar väldigt bra och jag tycker ämnet han tar upp är intressant - hur omvärlden har sett/ser på homosexualitet osv.
Källa

Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag kollade på det jag också. Så sjukt bra och intressant!

svar: Dom ser alltså ut att vara skrivna av mig. :P Kommer aldrig glömma bort den gången jag skickade ett brev till dig. Din fars kommentar på min handstil. :)

2012-10-09 @ 22:04:52
URL: http://iambaam.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: