Can't hurt us again when you come around here

Klockan är bara lite över åtta och det är kolsvart ute. Vad hände? Tiden går så galet fort, hösten kom som över en natt känns det som, speciellt eftersom sommaren i år inte var något att hurra för direkt. 
 
Nu vet jag i alla fall att jag har jobb till slutet av januari, så det känns bra! En sak mindre att fundera över :)
 
Haha har förresten fått lite svar på mina funderingar angående denna bilden:
Ja, vad ska man säga? Jag tycker fortfarande det är jättekonstigt, haha..

Postat av: Nellie, 19 & homosexuell

Hejsan! Jag har fått höra det och det var ingenting jag var medveten om. Var det Dennis så ber jag om ursäkt, han är inte helt hundra, men han menar väl. Kram, Nellie & tack fina du!

2012-09-25 @ 20:57:38
URL: http://nsand.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: