Didn't think that you could make me lose control like that

Jag är helt slutkörd efter en lång dag och jobbig kväll på jobbet igår, och en intensiv dag idag. Man slutar aldrig förundras... Det ska i alla fall bli riktigt skönt med helg nu :)
 
Ikväll blir det nog film-mys. Jag har blivit utvald som testpilot för Lovefilm.se, berättar mer om det vid ett senare tillfälle, men har i alla fall fått hem två filmer idag, bl.a. Remember me som jag missade när den gick på tv för några dagar sedan!
Bild från arkivet
 
En liten fråga till er som läser bara.. Ser bilder, videoklipp osv. på min blogg konstiga ut för er? T.ex. att bilden/videon är för stor för själva bloggsidan? Det ser ut så för mig och jag förstår inte vad som har hänt!


Postat av: Mamma

Just denna bild får inte plats helt på höger sida , men annars är det inget jag tänkt på. Hade inte gjort ngn notering om det om du inte frågat.

2012-09-15 @ 11:12:02
Postat av: Frida

Nej allt ser bra ut :)

2012-09-16 @ 17:13:48
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: