I won't say a thing about the way you love me

Idag har jag offrat en ledig dag för jobbet, men efter en ledig helg var det rätt okej ändå, och jag fick tiden redan i fredags så jag slapp bli väckt av telefonen. Kommer säkert tycka något helt annat än "rätt okej" när den här veckan är slut men det är då det..
 
Känner mig lite sådär nu i kväll, känns som det är något skit i kroppen som vill ut.. Tänker dock inte bli sjuk och speciellt inte nu så jag försöker ta hand om mig själv så gott det går :) Bra musik är i alla fall bra för välmåendet, så därför lägger jag upp den här:
Watch n' learn - Rihanna
Med tanke på hur många av Rihannas låtar som jag fullkomligt älskar finns det såklart många som jag hade velat höra live på P & L, men hade jag fått önska en enda låt till hade denna varit med :)

Postat av: Mamma

Du får kurera dig. Jag tror en lillasyster har smittat mig med halsont och förkylning, så nu blir det en kopp te med riven ingefära och honung.

Svar: Ja jag har använt såna där droppar, och druckit ta med honung. Hade ingen ingefära hemma men får köpa det och hoppas att det går över. Det är många sjuka nu..
Anna

2012-09-17 @ 19:32:32
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: