If you don't wanna end up dead, you do everything Shy Ronnie says

Söndagkväll ja.. Den här veckan tog slut ändå, fast den har känts evighetslång. Jag var ledig 24 timmar från fredag eftermiddag till lördag eftermiddag, och så mycket som jag hann göra då har jag nog aldrig gjort under en 24-timmars ledighet. Den hade gärna fått vara lite längre dock men jag hade det väldigt bra, väl spenderad ledighet kan man säga :) 
 
För några dagar sedan kom jag på att jag läste att Rihanna skulle släppa en ny singel 17 september, och sökte på Spotify för att se om jag hittade något nytt. Har kommit fram till nu att det förmodligen är remixen på Cockiness (Love it) som är den nya singeln, men jag hittade i alla fall en låt som jag aldrig hört förut. Först var den bara konstig, förstod inte alls.. Men så hittade jag videon, så himla rolig! Som en liten 3 minuters-film :)
 
Shy Ronnie 2: Ronnie & Clyde - The Lonely Island feat. Rihanna  

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: