Show me how much you need me

Dagens planer blev tyvärr inställda, eller kanske rättare sagt flyttade till ett ännu obestämt datum. Men eftersom jag redan var uppe och igång när jag fick veta detta så åkte jag ner till stan och Second hand:ade istället. Förvånade? Trodde väl inte det ;) Det var dock dåligt med fynden idag men gick därifrån med en spikmatta. Har velat ha en länge, och där låg den. Har tvättat den så nu hänger den på tork :)
 
Passade på att ta en promenad från stan och hem eftersom det var så fint väder idag, och resten av dagen har jag handlat mat, stått alldeles för många timmar i köket, enligt mitt eget tycke, och bakat gifflar och lagat mat.
 
Tänkte lägga upp en liten film som jag håller på med, men det gick inte så fort att göra som jag hade tänkt mig så den kommer någon annan dag.
Istället tänker jag kommentera Rihannas nya tatuering, kan inte låta bli att tycka den är häftig :) Hon ska ha gjort den till minne av sin mormor som gick bort i cancer natten till/samma dag (?) som hon spelade på Peace & Love.

Källa


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: