Some new old stuff

Som jag skrev i föregående inlägg var jag lite "här och där" igår. Var på Second hand i min eviga jakt på lampor (hur många kan man behöva till en liten lägenhet?) men hittade inga bra. Något som jag dock aldrig får nog av fastän platsen börjar ta slut är ljushållare i alla dess former, fick med mig dessa hem:

Fick även med mig dessa hem:
Sen var jag en sväng på ÖB också för att köpa lite ljus, det börjar bli svårt att förneka att det är ingång så det är lika bra att göra sig redo för det bästa med hösten - höstmys! Köpte nya, söta äggkoppar också eftersom mina gamla var ganska värdelösa.
Ser ut som korsfästa zebror, men ganska söta ändå ;)

Postat av: Mamma

Hittade du inget till mig!?

Svar: Nej tyvärr men ska fortsätta titta efter nåt till dig när jag är där :)
Anna

2012-09-03 @ 18:53:02
Postat av: Mamma

Tänk på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad! ♥

2012-09-04 @ 15:20:27
Postat av: Mamma

Tack sötnos! Det var inte meningen att klicka iväg det andra som är förskrivet.

2012-09-04 @ 15:21:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: