Sunset in Uddevalla

Detta inlägg skulle publicerats igår kväll, men det tyckte inte mitt Internet just då, därför kommer det nu istället :)
 
Det har varit fint väder idag och jag har varit både lite här och där. När kvällen närmade sig kände jag att jag inte hade någon lust att bara sitta hemma en fin kväll, så jag bestämde mig för att ta bussen till Skeppsviken och försöka fånga solnedgången på bild. Fint var det men dock ingen värme tyvärr och det blåste en hel del, frös så mycket så jag orkade inte vänta så länge som jag hade tänkt mig, men fick en del fina bilder i alla fall. Lägger in dom som miniatyrer så får ni titta på det ni orkar titta på :)

Postat av: Mamma

Alla bilderna är fina men de med dig är finast!

2012-09-02 @ 18:38:36
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: