The hunger games

Har fått låna boken Hungerspelen nu, eller ja.. För en vecka sedan ungefär. Har bara hunnit läsa några få kapitel, och inte för att alla pratar så mycket om den, och inte för att alla andra säger det, men jag tycker redan att den är jättebra! Riktigt gripande story, och hade det inte varit för att jag är tvungen att lägga ifrån mig boken på kvällarna för att sova, så hade den nog varit slut redan.
Källa
 
Läs den! Eller se filmen, om ni föredrar det.. :)

Postat av: Frida

Visst ær den bra?!?! Har nyligen læst den, dem førsta sidorna var lite sådær och jag fattade på baksidan som att de var nutid men i så læt de som att de var før jættelænge sen men nær jag væl kom in i boken så kunde jag inte lægga ifrån mig den! Så sjukt bra, længtar tills jag kan læsa dem andra två. Læste ut den på max 3 dagar, gick en hel dag på jobbet och længta att få gå hem och læsa den haha :P

2012-09-13 @ 00:22:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: