We're beautiful like diamonds in the sky

Tråkigt nog händer det väldigt lite utöver jobbet just nu, så jag har inte jättemycket att skriva om, men..
 
På bussen i morse satt jag och försökte ta reda på vad klockan är i Sverige när den är "9 am EST". Kom tillslut fram till att den då är 15.00. Ja, det var alltså då man kunde ladda ner Rihannas nya singel Diamonds på iTunes. Sen när jag kom hem hade jag ändå glömt bort det! Så noga var det..
Jag vet inte om jag fattar rätt, men om jag gör det måste man ha ett apple-konto för att kunna köpa något från iTunes, vilket jag inte har eftersom jag inte är en apple-användare..? Får väl nöja mig med en förhandslyssning tills den kommer på Spotify. Sounds good anyway! ♥
Källa

Postat av: Rosanna

Skaffa itunes så kan du skaffa låten :)

2012-09-26 @ 22:49:36
Postat av: Birgitta

Hejsan Anna! Du kan ha ett applekonto även om du inte är "appleanvändare". Kram

2012-09-28 @ 16:57:02
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: