You play a dangerous game

Då var ännu en dag förbi. Känner mig inte riktigt hundra, speciellt inte efter en dag som denna med många och (för) långa promenader i, till största delen, ösregn.. Men jag kurerar mig, så gott det går för att motverka en förkylning, med te med riven ingefära och honung i, nässpray, halstabletter och Oleum Basileum (som jag skrev om här). Hoppas det hjälper! I morgon jobbar jag i alla fall kväll så jag får sovmorgon :)
Förresten så dödade jag en spindel idag, och en annan en natt här för några dagar sedan! På riktigt alltså.. Be proud of me ;) Det krävdes en del faktiskt. Man kan säga att min spindelfobi kryddades lite extra förra veckan då jag fick spendera ett par tre timmar sammanlagt i samma hus och alldeles för nära minst två stycken jättestora monsterspindlar. Jag sov till och med med lampan tänd en helt natt bara för att jag var så rädd att drömma om spindlar, för så fort jag blundade såg jag monstrena framför mig. Vidrigt alltså.. Får gå i terapi snart om det ska fortsätta såhär! Det är inte riktigt okej känner jag..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: