I saw the life inside your eyes

Idag är hela Facebook fyllt med statusar som säger "freeedag" eller "heeelg". Vadå helg? tänkte jag, det är väl måndag eller något? Men nej, det är inte alla andra som är lite veckovilda, utan bara jag. Om några timmar startar alltså jobbhelgen för min del, lika kul varje gång ;) 
 
Väldigt fint väder idag med, så jag ska nog passa på att gå ut lite med mina små ninisar. Känns som att det är tillräckligt varmt för Arwen ute nu också så det får kanske bli två omgångar :)
Lill-Sessan, som inte är så liten längre ♥
Hon brukar ofta sitta såhär länge och bara titta, så söt så!

Postat av: Frida

Haha du är inte ensam, var tvungen att tänka efter typ 100 gånger innan jag insåg att det nog är fredag idag. Dock är jag fortfarande inte helt säker på att det är fredag :P

2013-04-26 @ 21:33:48
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: