Nothing is as bad as it seems

Jag hade en mycket trevlig och rolig kväll/natt igår med härliga och underbara människor! Tackar alla inblandade för det :) Ifall att någon utav er skulle läsa, vad vet jag.. ;)
 
Känner lite att jag borde sovit bort den här dagen.. Var inte jättesugen på att tvätta ikväll, men fick ju så snällt göra det ändå.
Kommer till tvättstugan för att hänga upp första omgången och den ena maskinen har inte startats. Kommer andra gången och samma maskin har ett "meddelande" i rutan som jag nu glömt bort, men som i alla fall fick mig att starta om maskinen. Kommer tredje gången och det står ett annat meddelande i rutan och blöta osköljda kläder ligger i maskinen, så jag startar ett sköljprogram. Kommer fjärde gången och det andra meddelandet visas igen, sköljda men genomblöta kläder ligger i maskinen... Stänger av skiten och slänger in kläderna i torktumlaren.
Går till nästa maskin, där det blinkar en felkod i rutan. Öppnar luckan där mitt sofföverkast ligger. Genomblött och så tungt av vatten att jag knappt kunde hänga upp det..
 
Ungefär så har den här dagen varit sedan jag kom hem.. Underbart när saker fungerar! Men jag hade i alla fall roligt igår, så jag får trösta mig med det :) Är lite dålig med bilder just nu, men bjuder på en ego-bild tagen för ett par dagar sedan.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: