Say what you want me to do and I got you

Vaknade före klockan ringde i morse (vilket händer ungefär aldrig) av att det kliade i halsen så jag trodde jag skulle dö nästan.. Vissa saker kan man stå ut med, men just det är inte en sådan sak. Det går ju inte göra något åt det och är bara jobbigt och väldigt obehagligt! phuckit!

Hade väntat mig en väldigt lång och seg dag idag, men den gick mycket fortare än jag väntat mig vilket var skönt. Var såklart ändå helt slut i huvudet när jag kom hem vid tjugo över två så jag la mig på soffan och sov en stund. Power-naps är underskattade! :)
 
Annars försöker jag roa mig med att läsa ut en bok som jag lånat om 2-3 gånger, så jag tänkte att jag skulle ge det ett försök att faktiskt bli färdig innan den ska tillbaka nästa gång..
Lite skum är den (men den är skriven av en ryss och det säger väl kanske sitt..?) men rätt spännande ändå. :) 

Postat av: Frida

Haha att den är skriven av en ryss säger en hel del skulle jag säga :P

2013-04-11 @ 21:18:25
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: