Don't know what hit me, but I know I need some more

Igår, när jag kom hem från jobbet, ändrade jag timers:arna till mina lampor. So what? Jo, jag har dom inställda så att alla myslampor tänder sig när det börjar mörkna ute. Bara det att det inte blir mörkt klockan tre längre, vilket är helt underbart! Det är så tråkigt på hösten när man får ändra hela tiden så dom tänds tidigare, men minst lika tråkigt som det är då, lika härligt är det nu när man faktiskt märker att det blir ljusare om dagarna. I love it!
 
Så är det Mello ikväll igen.. Melodifestivalen, som man älskar att hata och hatar att älska. Är det inte lite så? Jag tycker i alla fall inte att dom satte ribban speciellt högt förra veckan och jag vet inte hur mycket sämre det kan bli, men med tanke på att Sean Banan ska vara med ikväll så är det mycket möjligt att det blir någon form av rekord. Så därför blir det en Darin-bild idag. Makes perfect sense!
Ja, ni ser ju datumet! :) Gissa om jag var en lycklig tjej den dagen? Lite roligt ändå, att jag just i detta nu, 7 år senare, sitter med just Darins nya platta på repeat. Tänk vad mycket som har hänt sedan dess, men fortfarande når hans musik fram till mig.. Inte på samma hysteriska sätt (som tur är kanske), men ändå på ett alldeles speciellt sätt ♥

Postat av: Frida

Denna vecka starta det ju asbra, älska Anton helt underbar ju!! Sen att Sean Banan ska vara med är ju helt fantastiskt, säger bara heja Sean :D

Coolt med bilden, tänk att det har gått så lång tid redan :P Känns som igår när ditt rum var klätt med bilder på den lilla Stockholmspojken :P

2013-02-09 @ 20:23:03
Postat av: Mamma

Älskar också att ljuset kommer tillbaka så fort. Det känns som det kommer med rasande fart efter nyår. =)

2013-02-10 @ 10:31:59
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: