I guess he stole your heart, but I see he broke it too

Efter jobbet idag fick det bli en "liten" busstur, var tvungen att köpa lite mat till Arwen. Så segt, det tar ju evigheter.. Arwen är i alla fall tacksam och blir lika glad och exalterad varje gång han får mat, hehe ♥
 
Det var en tant (i 80-års åldern, gissar jag..) på bussen hem som gjorde hela min dag! Hon satte sig snett framför mig, vände sig om och viftade med en Metro och frågade om jag ville ha den. Jag tackade så mycket för erbjudandet men hade redan läst den i morse, så säger hon "Ja, jag har läst horoskopet nu, det är det viktigaste!" Så berättade hon att hon blivit så sugen på fiskgratäng som hennes mamma brukade göra förr, på någon fisk som hon satt och funderade länge över men inte kunde komma på vad den hette. "Men jag är glad att huvudet sitter där det ska!" Haha, så söt! :)
 
Anyway... Kände att det inte varit så mycket "jag" i bloggen det senaste, så här kommer en bild! Såhär ser jag ut nuförtiden, för er som inte sett mig på länge ;)

Postat av: Mamma

Fin som alltid. =)

Svar: Tack! <3
Anna

2013-02-13 @ 20:14:27
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: