Love is great, love is fine

Ledig, dag före löning ( = inget att göra), sol, plusgrader och vårväder! What to do? Jag tog en promenad till Bjursjön och tillbaka :)
Känner mig lite som "Pavlovs hundar" (något jag lärde mig när jag läste Psykologi A på gymnasiet). I ett experiment ringde han i en klocka varje gång hundarna skulle få mat, och efter det började hundarna dreggla till ljudet av klockan, oavsett om dom fick mat eller inte. Lite så är jag med solen - så fort jag ser den vill jag ta fram utemöblerna, ta på mig en fin sommarklänning, bada och äta glass, oavsett om det är varmt eller inte. Vi är dock inte riktigt där än, det var rena skridskobanan nästan hela vägen dit, men snart så!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: