Name your wish, it's my command

Tänkte bara svänga in här och säga hej! Mår inte riktigt hundra idag så jag ska inte anstränga tankeverksamheten i onödan :) Ska svepa in mig i en mysig filt och fortsätta med det jag gjorde innan jag satte mig för att logga in här - ligga på soffan och lyssna på lite feelgood-musik! Finns nog ingen bättre medicin, det funkar i alla lägen!
 
Slänger upp en bra låt med, bara för att.. Klicka på bilden för att komma till Before I pass out.
Källa
Vi kan också se detta lite som en diss till Melodifestivalen. Varför kan inte något sånt här vara med? Kan svära på att Darin är bättre än alla årets bidrag tillsammans, även dom vi inte hört än. Till och med då han var mellanakt för några år sedan (som bilden är ifrån) var han bäst. Så är det, som jag sagt förut.. Så mycket bättre än alla andra..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: