Stopped in my tracks, caught in his eyes

Jag blev väckt vid tio i morse av att det ringde på dörren. Var däremot för lat och för opåklädd för att orka gå upp och öppna, ringer det på dörren utan att jag väntar besök brukar det ändå bara vara Jehovas vittnen. Eller en granne. Eller en polis som letar efter en granne. Eller fastighetsskötaren, som det var idag.
 
När jag kom hem igår gick jag och skulle boka en ny tid i tvättstugan, eftersom jag kom hem för sent för att tvätta igår. Bara det att min sån där låskolv som man använder för att boka tid var borta. Helt spårlöst försvunnen och jag fattade ingenting. Gjorde en felanmälan på nätet så han skickade in en ny i brevinkastet i morse, tillsammans med ett litet meddelande..
Den lär ju inte komma gåendes tillbaka av sig själv, men visst!
Man vet ju aldrig! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: