God natt!

Det var otroligt dumt att sova nästan 12 timmar i natt känner jag nu, är inte ens lite trött.. Ligger och funderar på vad jag ska göra på jobbet i morgon, vet att jag har rätt mycket att göra men hur ska jag göra det så enkelt som möjligt för mig? Är man skadad eller vad? Kan lika bra gå dit och börja nu så jag blir färdig snabbt :)

Lyssnar på en ljudbok som jag påbörjade i somras men fortfarande inte lyssnat färdigt på. Ändå lyssnar jag varje kväll. Eller ja, "lyssnar", den går men jag hör inte. Har egentligen ingen aning vad den handlar om mer än massa terrorister och konstiga namn. Var det Carola eller drottningen dom tänkte spränga?

Varför ligger jag och bloggar från mobilen nästan mitt i natten? God natt! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: