I don't wanna dream of anyone but you

Det blev en lååång kväll på jobbet igår. Jag säger då det, man slutar aldrig förundras. Sjukvården är ju helt fantastisk ibland... Kom hem sent och hade en lång sovmorgon i tankarna när jag la mig, stängde till och med av mobilen, som jag nästan aldrig gör, ifall någon skulle få för sig att störa. Vaknade upp vid elva idag (vilket är sent för mig) ur en dröm där jag höll på att skratta ihjäl mig, haha, väldigt kul var det :)
 
Och såhär roligt har vi det idag..
Jag är ju inte direkt överförtjust i vintern annars, men är det något som är värre än när det kommer första gången, är det när det försvunnit och kommer igen. Fanns det någon lust att göra något vettigt idag innan, så är den borta nu.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: