I wan't it all, it's gonna take more than that

Fredag kväll och jag sitter här och nostalgitrippar tillbaka till Peace & Love och Rihanna i somras med lite YouTube-klipp. Jag får gåshud över hela kroppen och jag dör lite av glädje när jag ser det! ♥ Och det är "bara" 192 dagar kvar till nästa gång, för att vara exakt ;) (Days left widget!)
I adore this woman! ♥
 
Annars är det jobb, jobb, jobb som står på schemat de närmaste dagarna. Så mycket ledig som jag varit sista veckan borde jag inte vara så trött som jag är, men jag sov för länge igår morse för att kunna somna i vettig tid igår kväll, dumt! Men det jämnar väl ut sig någonstans :) Hoppas i alla fall att ni alla får en trevlig helg! 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: