It feels like I ain't breathing

Har precis lagt ifrån mig luren efter att ha pratat den varm i nästan två timmar med mina fina föräldrar ♥ Lite mysigt sådär en lördagkväll :) Bra sätt att vakna till också, då jag låg däckad i soffan när mamma ringde. Idag har vi jobbat hårt förstår ni, oj oj oj! Hehe :)
 
Blir så trött.. Det sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår kväll, var att döda en spindel som var på väg in i sovalkoven för att förmodligen anfalla mig i natt när jag sov, och det första jag gjorde i morse var att döda en spindel som satt i köket. Måste dom? Måste dom verkligen finnas, och måste dom verkligen visa sig? Det värsta är, speciellt när dom dyker upp i närheten av sängen, tanken på var dom gömt sig innan dom kom fram. I sängen? Under kudden? Under täcket? Kan ju få mardrömmar för mindre...
 
Tänkte ta en söt bild på Arwen när han låg på golvet och vilade (eftersom jag uppenbarligen inte tänker lägga upp en bild relaterad till det jag skrivit ovan^^), men så fort jag kom nära med kameran for han upp och skulle busa..
 Ja ja, söt ändå ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: