Love it when you do it, when you do it like that

Så, hur har det gått? Arwen blev tyvärr alldeles för glad över sin nya kompis igår och lät henne inte vara (inte helt oväntat dock, men värt ett försök), så lilltjejen fick åka tillbaka hem till sin mamma igår kväll och bo där tills jag fått Arwen kastrerad eller hittat någon annan lösning.
 
Får se till att ordna det fort, så jag kan ha henne snart för hon var verkligen helt underbar! Arwen var på henne som en galning men hon bara låg helt lugnt i mitt knä. Sedan när vi väntade på att Mikaela skulle komma och hämta henne stängde jag in Arwen i buren för att hon skulle få vara i fred, och då låg hon och sov i mitt knä. Jag dog lite, och sen lite till när hon sträckte ut benen och la sig till rätta ♥  
Verkar i alla fall som att hon kände sig trygg hos mig, vilket såklart är roligt :) ♥

Och från det ena till det andra, så har jag varit och klippt mig nu på morgonen! Nöjd som vanligt! :)

Postat av: Mamma

Förstår att du blev förälskad i henne. <3 Fin i håret som vanligt. =)

Svar: Väldigt svårt att inte bli det :) Tack! <3
Anna

2013-01-14 @ 18:58:13
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: