Talk that talk, yeah I know I'm such a show off

Vilken härlig dag! Ibland är det bästa med dagen när den tar slut :) Fast det blir ju vad man gör det till, kunde varit betydligt värre. Resten av dagen ska jag ägna åt att inte somna i soffan, kanske se på nån film eller kolla på New Girl (underbar serie by the way!), precis som att jag kan göra det utan att somna...
 
På tal om ingenting, mer än det faktum att jag avskyr särskrivningar, såg jag något bra på Facebook nyss, citerar Christian Hedlund: Varför särskrivning är störande: Det är skillnad på något som är "för huden" och "förhuden". Så det så! Han är klok den mannen! Så tänk nu på det, när ni sitter och knappar på era tangenter, hur jättefel det kan bli, och om inte annat så är det som sagt störande, så sluta särskriv! Och trevlig helg! :)
Källa

Postat av: Frida

Visst är han underbar den där indiern? :D

2013-01-25 @ 18:32:22
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: