You have to know that I'll be alright

Sitter och filosoferar (blev det rätt nu?) såhär på sena kvällen/nästan natten. Tänker alldeles för mycket på allting just nu känner jag, men inget når ända fram utan det tar liksom stopp på vägen till.. En lösning på all världens problem? Vad vet jag..
 
Bara kom att tänka på en lite obehaglig upplevelse jag hade i måndags när jag var på Torp. Gick som vanligt runt i min egna värld när jag fick syn på en man som såg väldigt bekant ut - som påminde väldigt mycket om en lärare jag hade på högstadiet. Det var såklart inte han, för chansen, eller risken får jag väl kanske säga, att jag skulle springa på honom här nere i Uddevalla är (tack och lov) minimal, men jag blev nästan lite illamående ändå. Usch.. Jag är vanligtvis inte den som går runt och tycker illa om folk, men å andra sidan så har inte den människan någonsin gjort någonting för att förtjäna att bli omtyckt..
I'm awesome! Just so you know..
Och någon gång skulle jag vilja ta min awesomeness and rub it in his face..! :)

Postat av: Frida

Åh kan det vara våran "favoo" lärare du syftar på?!

Svar: Ja, det är det..
Anna

2013-01-11 @ 22:34:27
Postat av: Frida

Hemskt, din stackare men han skulle bara veta vad vi gör nu!

2013-01-12 @ 16:39:29
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: