You tell all the girls 'no', it makes you feel good, don't it?

Nu är det helg för min del! Är ledig ända tills på måndag eftermiddag - riktig långhelg - och jag som precis har börjat jobba igen ju! Man tycker att man är på jobbet jämt men man saknar det faktiskt när man inte är där på ett tag, och det är ju egentligen bara bra! :)
 
Har inte så mycket att skriva idag, är för trött för att tänka och försöka formulera mig just nu. Slänger upp en låt istället, igen, men bara för att jag älskar den och för att den är helt underbar!
 
Beneath your beautiful - Labrinth feat. Emeli Sande
I know you're out of my league
But that won't scare me away, oh no
You've carried on so long
You couldn't stop if you tried it
You've built your wall so high
That no one could climb it
But I'm gonna try..
 

Postat av: Frida

Tycker också om den, speciellt refrängen den är så himla fin :D

2013-01-03 @ 20:33:36
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: