You took my heart out, keep it well

Lilla kaninisen är på benen, skuttar inte omkring så mycket och äter inte riktigt heller, men det är inget konstigt det första dygnet så han är nog snart igång igen ♥ Han ser i alla fall piggare ut nu än vad han gjorde förut.
 
Själv har jag varit och loppisfyndat tillsammans med en fin kollega. Eller ja, fyndade gjorde vi väl inte så mycket, hittade inte så mycket intressant, men jag köpte en rolig skelögd elefantmugg.
Så nu ska jag också ha en egen mugg på jobbet. (Ja ja, jag ska lära mig dricka kaffe.. Snart..) Gullig va? :)

Postat av: Frida

Nej vad underbart att den har fötter :D Man behöver inte lära sig dricka kaffe, förresten har du redan haft din kaffeperiod ;), man kan dricka te eller oboy också :D

2013-01-29 @ 02:03:18
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: