Ain't gonna play nice, watch out, you might just go under

Nu är sommaren här och idag har det solats och badats! Satt först ute på min uteplats och åt frukost och pratade med mamma under de ynka två timmar jag har sol här, sedan tyckte jag att folk borde bada en dag som denna så bestämde mig för att leta upp någon! Hittade en fin kollega (som inte badade, men nära nog ;)) och åkte iväg till Skeppsviken, vi blev sedan joinade av några fler fina kollegor och tillslut var det nästan personalmöte där på "plattan"! :)
 
Har haft många trevliga och härliga soltimmar, inklusive några dopp i havet :) Och i morgon blir det fler om vi har tur!

Postat av: Mamma

Kan du skicka lite värme och sol till oss.

2013-07-07 @ 16:48:27
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: