Felt like love struck me in the night, I pray that love don't strike twice

Idag har det jobbats rätt lugnt, men är fortfarande jätteslö. Har inte haft en ordentlig sovmorgon på evigheter känns det som, och i morgon blir det äventyr på förmiddagen innan jobbet! :)
 
Har suttit och pillat lite med mitt mobilskal nu precis. Nästan all dekoration jag satte fast för ett tag sedan hade ramlat av, så jag satt och klistrade fast allt igen igår kväll och nu har jag svävat ut ännu mer i min rosa och glittriga lilla värld. Tänker inte visa just nu, för det ser ut ungefär som att en enhörning har exploderat på mitt skal (eller något liknande..) men såhär ser det ut på underlaget där jag satt och pysslade, en liten hint om vad jag hittat på :)
Hoppas nu bara att det fungerar som jag tänkt mig, annars blir det inte alls bra! Men med lite tur så.. :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: