Find light in the beautiful sea, I choose to be happy

Precis som varje sommar finns det massor med saker att hålla sig sysselsatt med som är mycket roligare än att sitta här och knappa på tangenterna (tur är väl det!), så - precis som varje sommar är jag lite off under en period. 
 
Jag hade en helt underbar födelsedag i fredags. Den firades med lite tårta, lite mat, lite Uddevallakalas och lite utgång med underbara människor, kunde inte haft det mycket bättre! ♥
Annars jobbar jag på som vanligt och end of the story, typ. Det har redan gått en vecka sedan Rihanna, vilket känns helt galet! Hur kan tiden gå så fort? I morse satt jag och grinade på bussen när jag tittade jag på ett klipp på YouTube när hon sjöng Diamonds i Stockholm. Jag vet att många inte förstår, men precis  glad blir jag av musiken jag älskar och lever av! ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: