Now's the time, I've waited so long

Idag är Anna glad, för min Spotify tillbaka efter 3½ vecka! Halebops värdelösa support gjorde ingenting mer än att be mig att avvakta och vänta på svar på felanmälan, men nu fixade det sig ändå förmodligen pga. att min premiumperiod gick ut så jag kunde påbörja en ny. Hur som helst, awesome! Älskar livet när så små saker kan göra en lycklig! :)
 
Har jag förresten sagt att jag har världens bästa kollegor? Fick hjälp i förrgår att köra ut cykeln till en verkstad och fixa punkan, så nu är cyklandet igång igen!
Igår var det jobb i stekande värme och sedan blev det en lugn kväll med en fin vän :) Jobb och slit i värmen idag med, och efter jobbet tog jag en sväng på stan och fixade lite grejer. Och... Idag är det bara 4 dagar kvar! ♥
Källa

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: