We found love in a hopeless place

Nu är äntligen en jobbperiod bestående av fem tidiga dagar slut, väldigt skönt! Synd att man ska behöva jobba i den här värmen.. :)
 
Kvällen igår spenderades med några fina kollegor m.fl. med lite god mat och dricka på Butler's och sedan bio. Jag följde mest med för det trevliga sällskapets skull, för så fort jag hörde "bio" och "Håkan Hellström" i samma mening var jag helt anti, men Känn ingen sorg överraskade och var faktiskt väldigt bra, även om man inte gillar Håkan :)
 
Ikväll tvättas det, och hade det inte gjort det hade förmodligen min lilla tupplur förut varat hela kvällen, är helt slut men sjukt glad för i morgon är dagen jag längtat efter sedan i november! Det kommer bli så himla kul, det går inte att förklara men jag lever av musiken jag älskar, och det finns inget som gör mig så glad som en låt som träffar rakt i hjärtat och att dessutom höra det live är ju helt underbart! Säga vad man vill om Rihanna, jag är som jag sagt förut väldigt emot vissa saker hon sysslar med, men hennes musik gör mig helt enkelt lycklig ♥
 
Källa

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: