A disease of the mind, it can control you

Då var det långhelg, igen! För en gångs skull har jag bra tajming och byter schema, och därmed även jobbhelg, precis rätt vecka. Är med andra ord ledig över midsommar :) Tänkte ta lite semester härifrån ett par, tre dagar och återkommer när tiden finns!
 
Har i alla fall "midsommarpyntat" lite här nu. Lite roligt det där.. Förra året köpte jag en blomma med en liten midsommarstång i. Blomman dog efter ett tag (no kidding, det är mig vi pratar om!) och jag ställde midsommarstången vid sidan av på fönsterbrädan och försökte "gömma" den lite bakom de andra växterna, och där stod den.. Minns inte riktigt när, men det var i alla fall först i år som jag flyttade på den och då la in den i ett skåp - bara för att kunna ta fram den nu!
Hur som helst.. Glad midsommar på er! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: