Can't you feel the music in the air

Dagen igår bara försvann, först jobb, sedan "utbildning" och sedan, kära vänner, åkte jag och köpte mig en cykel! Himla tur att man har snälla vänner som hjälper en, dels att få hem skiten, men även att sätta ihop den :) Hade aldrig någonsin vågat cykla på en cykel som jag själv satt fast däck och styre på, haha..
Den är rosa och fin och jag är glad! Så på måndag, då jävlar ska det cyklas till jobbet! Om jag lyckas få tillräckligt med luft i däcken dvs. annars har jag nog snälla vänner som hjälper mig med det också :)
 
Idag har det varit jättevarmt och skönt och ångesten över att jag inte vaknade förrän klockan elva vägde jag upp med att sitta ute på "plattan" på Skeppsviken i flera timmar och sola och bada med en fin kollega! Det återstår att se om solen lyckats göra min vita hy lite mindre vit, men min stackars oinsmörjda näsa har i alla fall blivit träffad lite för mycket av solens strålar.. Har hur som helst haft en jättehärlig dag i solen! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: