Drop dead beautiful, knows how to knock 'em down

Igår var ännu en fin sommardag, och då finns det roligare saker att göra än att sitta inne vid datorn :) Är däremot vaken alldeles för tidigt idag med tanke på att jag inte börjar jobba förrän halv fyra, men så går det ibland. 
 
Jag drömde en så fin dröm i morse precis innan jag vaknade. Jag var på någon form av skolavslutning för min söta lillasyster och mitt bland alla barn, föräldrar och syskon satt Darin och sjöng. Jag var den enda där som överhuvudtaget brydde mig och tog någon notis om denna skönsjungande kille, men det var inte alls något hysteriskt "Oh my God, det är Darin!" utan jag var bara så lycklig för att jag älskar hans musik! 
 
Ch-ch-ch-check you out! Sjöng han till mig of course, eftersom jag var den enda som "såg" honom ;)
Kan inte hjälpa att jag blir berörd djupt in i själen av det här.. ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: