I try to resist, but everytime I fail

Hej på er! Nu är "semestern" slut! Har haft en lugn och skön midsommar tillsammans med en liten del av släkten och en massa djur, den här söta lilla kattbebisen till exempel :)
Ikväll är det dags för jobb igen, och det är väl i stort sett vad hela veckan kommer att bestå av. Har förresten bestämt mig på riktigt för att försöka bli av med min spindelfobi. Inte så att jag kom på just nu att det kan vara en bra idé, men jag känner att det börjar bli lite mycket nu. Bara som en sådan sak att jag nu cyklar, det värsta är inte att det är jobbigt och så, utan att jag måste ner i cykelrummet i stort sett dagligen, där det naturligtvis finns "jättestora" spindlar.. 
 
Steg 1 är att gå till biblioteket och låna böcker om fobier/självhjälp och sen får vi se var jag fortsätter från det! Wish me luck! :)

Postat av: Birgitta

Det var trevligt att ha dig här och glöm inte att du alltid är välkommen hit igen! Kram

Svar: Det var trevligt att vara där! Tack, jag kommer nog tillbaka snart! :) Kram
Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: