In every breath I take I'm breathing you

Har haft världens skönaste sovmorgon idag! Var så trött när jag gick och la mig så jag kände att jag skulle stensomna direkt när jag la huvudet på kudden, vilket jag även gjorde och jag har sovit som en stock hela natten, helt underbart :) Det fina sommarvädret håller i sig ganska bra med, så jag tänkte strax gå ut och sätta mig och njuta utav det en stund. Bäst att passa på, man vet aldrig när sommaren är över! 
 
Jag var och hälsade på en jättesöt liten hundvalp igår kväll, och då kom det på tal att det finns sätt att bli av med sin allergi helt och hållet så jag har suttit och googlat lite på det nu. Var väl inte riktigt det jag sökte men jag hittade en väldigt intressant artikel där en mamma skrivit om hur hennes son blivit "frisk", eller rättare sagt blivit av med symptomen och klarar sig utan mediciner, fastän själva allergin finns kvar. Nyckeln i hennes lösning är att undvika citronsyra. Detta är inget som är vetenskapligt bevisat men kanske ändå skulle vara värt att prova, kan ju inte bli värre än att det inte fungerar :)  Ni kan läsa artikeln här.
 
Nu får jag nog plocka med mig en lite överenergisk Sessa ut i solen en stund! :)
Mys-Sessa ♥

Postat av: Frida

Skön stil hon har :D

2013-06-10 @ 14:12:55
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: