It's better if I don't do the things I do

Usch och fy vilken blöt och äcklig dag det har varit idag! Massa regn och genomblöta skor.. Hade förmodligen varit torrare om fötterna om jag gått barfota.. Så åkte bussj*veln bara förbi mig när jag skulle hem från jobbet också, hatar Västtrafik!
 
Kan i alla fall trösta mig med att det bästa O.C-avsnittet genom tiderna går på tv precis i skrivandets stund! The Spiderman-kiss! Kan vara lite positiv med när det gäller mitt problem med Spotify (som för övrigt fortfarande inte fungerar, bara med reklam som jag avskyr...) Nu mer eller mindre tvingas jag att lyssna på musiken jag har i mobilen och har återupptäckt en massa gammal Darin-musik. T.ex. låtar från Idol eller akustiska live-versioner som jag spelat in i halvdan kvalité bara för att jag en gång hade såna cravings att jag var tvungen att lyssna på just den låten om och om igen.
Har även en del demolåtar av Darin som aldrig släppts officiellt, men på något sätt i alla fall har hamnat i min mobil. Låtar som jag helt och hållet glömt bort och inte visste att jag hade, och som tar mig tillbaka några år i tiden. Så lite lycklig är jag, fastän Spotify inte fungerar!
 
Bjuder på en bild på en glad liten Sessa. Jag fick paket, och dom fick kartongen. Frågan är vem som blev gladast - dom eller jag? ;)

Postat av: Frida

Hehe gissa på att det var dem :D

2013-06-26 @ 17:42:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: