Do it on me like you're aimed to please

Jag var så trött igår kväll (konstigt?) så jag sket i hela Mello och gick och la mig klockan nio, somnade vid halv tio och vaknade kvart över sju i morse av att dom ringde från jobbet och undrade var jag var någonstans.. Jag fattade ingenting och var tvungen att fråga vilken dag det var innan jag kunde koppla varför dom ringde.. Och till skillnad från andra gånger då jag gör saker i sömnen (vilket händer titt som tätt) så kommer jag ihåg att jag stängde av alla larm i morse, men förstod inte varför dom höll på att ringa heller.. Men men, till jobbet kom jag i alla fall, bara aningen sent. Det finns väl en första gång för allt! 
 
Ikväll ser det ut såhär! Fast bilden är från en annan dag, som ni kanske ser på tv:n. ("Jag dödade Mufasa!" Bästa på hela Mello den kvällen!)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: