Feel the heart beat in my mind

Hoppas att ni alla har haft och får en fortsatt trevlig påskhelg! Själv har jag inte gjort mycket mer än att jobba, men är ledig i morgon så jag får väl passa på att spika upp någon på ett kors då istället... ;)
 
Skämt åsido.. Orkade inte blogga igår och hade noll inspiration. Storstädade kaninburen när jag kom hem, för mina små odjur hade väl passat på att ha påskfest eller något i fredags kväll när det var "föräldrafritt" och vänt upp och ner på hela inredningen. Efter det spenderade jag två timmar i telefon med min älskade mamma och lillasyster, sen blev jag så trött så jag knappt orkade röra på mig...
 
Nu har jag varit ute lite i det fina vädret med Sessan. Hon verkade dock inte vara så pigg på det idag.. Satte mig på trappan och satte ner henne på marken, men det tog inte lång tid innan hon hoppade upp i mitt knä och där skulle hon sitta. Provade sätta ner henne några gånger till men då tog hon bara ett varv runt mig och hoppade upp igen, sötnos ♥ Jag är tydligen inte lika farlig utomhus som inomhus :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: