Here she goes, either a little too high or a little too low

Idag har jag varit "duktig tjej" och storstädat - vilket för mig innebär att slänga massa skit som legat och skräpat och allt annat som det innebär att städa. Har till och med torkat golven, som jag oftast är för lat för att göra. Klädkammaren skulle jag behöva röja i med, men jag föredrar att stänga dörren :)
Är lika nöjd varje gång jag fixat överkastet på soffan (vilket jag visserligen gör mer eller mindre varje dag..) men var snälla och titta inte för mycket på bilden! Det räcker nämligen att titta på den för att det ska bli stökigt..

Postat av: Frida

Fin plats Rihanna har fått :)

Och det där med stampandet, det låter grymt mycket :P

2013-03-24 @ 21:12:24
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: