I bet you wanna know what I'm all about

Då var en ny arbetsvecka igångsparkad! Gissa om jag blev less i morse när jag stått och väntat på bussen i tio minuter i minus tretton graders kyla, bestämmer mig för att gå eftersom jag tror att jag missat bussen, och den efter en liten stund kommer och åker förbi mig? Sämsta dagen att göra något sådant, mina ben var som ispinnar när jag kom fram till jobbet.. Västtrafik suger!
 
Tur i alla fall att solen skiner och håller vårkänslorna vid liv! Och det var roligt att komma hem idag till mina söta bebisar, dom är så fina så :) ♥ Försöker få Sessan att hoppa ut ur buren själv, men hon vågar inte riktigt ännu.. Igår var hon på väg men blev hängandes på kanten och verkade inte kunna bestämma sig riktigt om det var farligast att hoppa ut eller ramla tillbaka in i buren, men tillslut hamnade hon iburen igen. Sötnos! ♥ 
Puss, puss!
Dålig bild, men dom är ju aldrig stilla! ♥

Postat av: Frida

Haha åh så söta dem är!! Har Arwen lärt henne allt han kan nu?

Svar:
Anna

2013-03-11 @ 18:57:37
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: