I would give you my heart, but what good is a heart if it's broke?

Det känns så bra ibland, när man fattar beslut som man vet, av ren självrespekt, är rätt, men sedan är det som om någon bara knäpper med fingrarna så är man tillbaka där man började.. Varför kan man inte bestämma sig för en sak och sedan hålla sig till det? Jag vet att det är dumt, jag vet att det är fel, jag vet att det aldrig, aldrig någonsin kommer att bli bra, mer än för en liten stund, men jag gör det ändå.. Like a f*****g addiction.. Och andra missbrukar sin makt. phuckit.. Och jag skriver i gåtor, I know!
 
Bilden är en Spotify-länk.
You're gonna be sorry
You're gon' miss the smell of my cologne
Ain't no need to call me
You just wanna sing that same old song
Over and over and over and over...
 
You know, I've heard it all before..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: