I'm gonna do it till you can't take no more

Sitter här i dunklet med neddragna persienner och rullgardin, tänker inte dra upp och tänker inte gå utanför dörren förrän jag verkligen måste. Varför? Det här är varför:
ph*cking hate it!
 
Var uppe någon gång före sju (?) i morse och fyllde på lite hö åt kaninerna. Det går åt snabbt som attan nu och dom höll på att stöka runt så jag fick ju göra något för att få tyst på dom. Kikade ut genom fönstret då för att försäkra mig om att snön dom hotat med inte hade kommit, och det hade den inte så jag kunde nöjd och glad gå och lägga mig igen. När jag sedan några timmar senare gick upp "på riktigt" och drog upp rullgardinen, var det helt vitt... Slängde mig på sägen och skrek "neeeeej!" Hatar det!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: