It's getting late, but damn, it's getting harder to leave

Vilken dag! Spenderade nästan hela gårdagen med mina fina kollegor. Efter fikan på stan blev det hem och göra sig i ordning för lite roligheter innan vi möttes upp igen.. Kunde inte skriva detta igår då det var lite surprise, surprise :) Vi umgicks, hade det trevligt och väldigt roligt, tittade på handbollsmatch (ja, ni läste rätt!) och fortsatte ha roligt.
 
Natten och dagen blev väldigt lång, det verkar ha en tendens att bli så i det här sällskapet, och dålig tajming som jag har så var det jobb klockan sju i morse. Att jag inte somnat ståendes är ett under, men av någon konstig anledning är jag nästan inte ens trött.. mn är överskattat! Känns dock som jag blivit överkörd av ett tåg, men så kan det gå när man är lite klumpig!
Bild lånad av Mikaela (Om någon misstycker får ni säga till så tar jag bort den!)
Bästa hejarklacken på handbollen! :)
 
Tack alla inblandade för en rolig dag/kväll/natt/whatever... Mina kollegor är världens bästa och jag älskar er! ♥ Har man tråkigt med er så har man lyckats med något omöjligt! :)

Postat av: Mikaela

Tack själv gumman för en super trevlig dag men mkt härliga skratt!!
Åh vi älskar dig vet du :))

2013-03-04 @ 15:44:13
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: