No one wants you like I want you

Har städat kaninburen idag (igen, dom stökar ner som bara den..) Möblerade om i buren lite också i ett försök att få båda två att göra sina behov på samma ställe. Lill-Sessan har inte riktigt förstått grejen med toaletten och verkar ha valt ut ett eget hörn, så jag flyttade helt enkelt toaletten dit. Arwen verkar inte bry sig var den står, utan använder den ändå, som tur är. Men ja, jag vet inte.. Hon är ju på rätt ställe men hon tyckte visst att den passade bra till något annat :)
Så söt så jag nästan vill äta upp henne ♥
 
Om två timmar ungefär är det dags för jobb igen, känns som jag varit ledig i evigheter, fastän det bara varit en dag..

Postat av: Mamma

Supersöt! =)

2013-03-20 @ 19:22:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: