Place my wants and needs over your resistance

Sovmorgon idag! Trodde jag skulle slippa bli väckt i morse, Arwen hade dock andra planer.. Men klockan var runt nio när han satte igång med sitt gallerskakande, så det var väl inte den värsta tiden ändå. Han har varit väldigt jobbig den sista tiden, mest under nätterna, vet inte vad det tagit åt honom men jag hoppas verkligen att det inte blir värre när lilltjejen kommer hem. Förhoppningsvis kan dom hålla varandra sysselsatta på ett snällt och tyst sätt sedan :)
Lilla fina bebisen ♥
 
Om ett tag blir det jobb, känner att det blivit väldigt mycket nu med schemabytet. Tre lediga dagar på två veckor.. Men om någon vecka kommer jag garanterat klaga över att jag är ledig för mycket, om jag inte får massa extratider :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: