Remember how you did it, remember how you fit it

Det händer inte ofta, men emellanåt kommer det jättekonstiga kommentarer här på bloggen. Oftast är det gamla inlägg som blivit kommenterade på engelska, och väldigt sällan har det något med inlägget i fråga att göra. Och kommer det en, brukar det komma fler under en period. 
 
Igår hade jag fått en kommentar med reklam för en sida på nätet där man kan köpa potenshöjande medel... (Precis vad jag behövde, tack!) Idag fick jag följande kommentar till ett inlägg jag skrev för nästan två år sedan och som i stort handlade om vad jag gjorde för middag den dagen:
Uhm..?
 
Vad är detta? Jag vågar aldrig klicka mig in på länkarna, för det kan ju vara virus eller något annat skit, men det verkar väldigt skumt.. Är det fler som får sånt här? Någon?

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: